יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

חותמות או לא להיות

טוב, אולי קצת הגזמתי עם הכותרת אבל באמת שזו התרפיה שלי...
ממשיכה את פרוייקט המעטפות (מהרשימה הזו). קצת נטשתי לאחרונה אחרי שמעטפה אחת אבדה לה בדרך מירושלים לרחובות... אבל האצבעות מדגדגות וממש בא לי לגלף...ורק מחפשת מה ולמי..
החלטתי לגלף חותמות לאנשים שמעוררים בי השראה ומסתבר שיש המון כאלו - הולך להיות פרוייקט ארוך במיוחד...
את החותמות אני שולחת במעטפות מרופדות וכדי שיהיו שמחות, מקשטת אותן עם חותמות (עוד תירוץ לגלף משהו...)

שועל קמור מעל לכתובת - רעיון לקישוט מעטפה

לצערי, אי אפשר לסמוך על דואר ישראל, אז גילפתי בולים משלי:

בולים בעבודת יד. רקע לצילום בעיצובה של נתנאלה כחלון




התחשק לי ליצור מעטפה שמחה במיוחד. כזו שבא ללטף כמה דקות לפני שפותחים...
רציתי ילדה עם חיוך ענק שבתוכו ממלאים את הכתובת. ציירתי, מחקתי וחוזר חלילה... עד שנועה'לה שלי הגיעה וציירה לי בשנייה בדיוק מה שרציתי...הכי פשוט, הכי יפה לטעמי.


חותמת ענקית וחייכנית. המטבע להמחשת הגודל. המשטח הגדול לגילוף נרכש מחנות מסטיקים

בדקות הפנויות שיש לי, תמצאו אותי משוטטת באינסטגרם. לאחרונה גיליתי גלריה של מאיירת מדהימה ממוסקבה והתאהבתי! חייבים לראות בעצמכם: Dilyara Golubyatnikova.
האיורים שלה משגעים ובמיוחד לכדה את עיני ילדה יושבת על נדנדה באוירה סתווית. משהו במבט שלה כישף אותי ולא יכולתי להפסיק להתפעל ממנה... בקשתי את רשותה לגלף חותמת מהציור ולא היתה מאושרת ממני כשהיא הסכימה!

חותמת מהממת שיכולה לשמש כקישוט למעטפה. איור: Dilyara Golubyatnikova רקע לצילום: נתנאלה כחלון

חותמות בוטניות גם יכולות לשמש כקישוט מעולה למעטפות


המעטפה הבאה יצאה יפהפיה לדעתי. וכל כך פשוטה להכנה. לא צריך משטחי גומי מיוחדים או סכיני גילוף. מחק פשוט וסכין יפני יעשו את העבודה. ציור פשוט של לב, עיגול, משולש או פרח כפי שאני בחרתי ויש לנו מעטפה מגניבה:



והנבחרת החדשה שלי יחד:

משאירה חותם - חותמות לקישוט מעטפות

עכשיו רק צריך להתפלל שיחזרו לעבוד בדואר ישראל ושהמעטפות יגיעו ליעדן...
להתראות,
תמר

6 תגובות:

  1. את כזאת מקסימה... והחותמות גם :) באמת עושות חשק לחייך... וגם כתב היד שלך נראה מגולף.

    השבמחק
  2. תמר, איזה עבודות יפיפיות!! למה שלא תפני באמת לדואר\השרות הבולאי ותנסי לעצב להם בול הצורת חותמת או בנושא החותמות?

    השבמחק
  3. חותמות נהדרות! במיוחד של הילדונת עם החיוך הרחב... כבר מביא חשק לפתוח את המעטפה יש תחושה שיש בפנים בשורה משמחת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! בשבת השמשתי בחותמת שלה על נייר עטיפה. יצאה מתנה מקסימה!

      מחק