יום רביעי, 18 במאי 2016

קיץ, קיץ, קיץ!

איך אני אוהבת את הקיץ... שמש במרום בשמי התכלת...
מתחילה להתעורר משנת החורף שלי... יש שיגידו שאני כזו "אסטרונאוטית" שלא מתעוררת אף פעם :)
יש לי מלא רעיונות וכל מיני חשקים לשיתופי פעולה... מקווה שהמוזה תגיע ומהר!

רגע לפני החורף אזרתי אומץ וארחתי סדנת גילוף בביתי.
ערכתי שולחן, הכנתי כיבוד ושעיה ארגן פינות ישיבה בגינה... אך האורחות לא קמו לרגע... גילפו וגילפו במשך שעות מלא חותמות. היה כל כך כייף!

הכל מוכן, רק מחכה למשתתפות...
או טו טו מתחילות...
חלק מהמשתתפות הביאו איתן איורים לחותמות מתוקות, וכמובן יש הרבה דוגמאות שאני מכינה למי שלא מעוניינת לצייר
מי זוכר את הבזיליקום שלי מ"גינה לי חביבה"?
חותמות בוטניות- יפות ופשוטות לגילוף ראשון
הבלגן גדל וכך גם האושר...
וכך זה נגמר... והשאיר חשק לעוד!
היה כל כך מוצלח והיה לי ברור שאני רוצה עוד... אך החורף הכניס אותי לתנומה ארוכה. עד הטלפון של אורלי. אורלי מהקרון ראתה את החותמות מהפוסט האחרון והזמינה אותי להעביר אצלה סדנה. יווו, איזה כבוד! תודה רבה, אורלי!
מי היה מאמין? ירושלמית חולמנית כמוני יוצאת במסע לגדרה...
והיה כדאי! רק נכנסתי לחצר והתאהבתי...
גינת הקרון של אורלי בגדרה
ברכת הדרך מהרובוטים החמודים הללו
פגשתי נשים (מעניין למה רק נשים באות. בנים- גם אתם מוזמנים) מוכשרות, שמחות וסבלניות וגילפנו יחד מלא חותמות...

שימו לב לאבולוציה של הקקטוס
לימור עם האייל המהמם שלה והלווייתן שבדרך
טה דם - נולד לו לווייתן
כל אחת לקחה ציור והפכה אותו לחותמת ייחודית לה
ארנבון מתוק לסימון הבגדים של אורי בגן
אני מאוהבת בתוכי של אורלי
וכמובן, בפולניה לא מגיעים בידיים ריקות... גילפתי למארחת שלי חותמת מתנה.

אורלי, תודה רבה על ההזדמנות! 

וואו, כמה אנרגיות טובות יש שם בקרון...
ולכל מי שהגיע עד לכאן, הסדנה הבאה שלי בקרון בגדרה תערך ב-30 במאי. מוזמנים! פרטים והרשמה אצל אורלי.

ב-16 ביוני ריקי ארברמן מ"יוצרים הנאה" מארחת אותי בסטודיו שלה במודיעין. פרטים מדוייקים בהמשך.

בנוסף, אני מעבירה סדנאות בהתנדבות. מאחר והגילוף נעשה עם סכינים חדות, הסדנאות מיועדות לנוער ומעלה. אם אתם עובדים עם אוכלוסיה חלשה, אנשים שצריכים להעביר מהר את הזמן כמו נשים בשמירת הריון, אנשי צוות שעובדים קשה למען מטרה טובה או כל מה שנראה לכם מתאים באיזור ירושלים, אשמח לבוא.
שאלות, הערות והארות - ניתן לפנות אלי במייל: tamargl77@gmail.com

להתראות,
תמר

2 תגובות: