יום ראשון, 14 באוגוסט 2016

בגובה העיניים

ההורים שלי גרים בדרום. 20 שנה במדבר הספיקו לי...
אחרי הצבא, עברתי לירושלים והתאהבתי בה. מאז אני פה ונהנית לגדל את ילדי בעיר. הבאסה היחידה היא שסבא וסבתא רחוקים...!
אמנם לא רואים אותם בתדירות גבוהה, אבל כשנפגשים הם לגמרי שלנו!
אמא שלי היא ללא ספק ה-סבתא! אני קוראת לה "סבתא מאתגרת"...
כשילדי היו קטנים, היא זו שלמדה אותי לצאת איתם לטיולים "בגובה העיניים". הם מובילים וביחד מגלים המון דברים מעניינים שאף פעם לא שמת לב שקיימים ממש מתחת לאף... ובירושלים, לא משנה כמה פעמים אטייל באותה שכונה, כל פעם אגלה דברים חדשים.

לאחרונה טיילתי עם החבר'ה בשכונה שלנו וחזרנו עם שלל שמתאים לגילוף חותמות...




החתמה על נייר חום וצביעה עם עפרון צבעוני, יוצאת נהדר!



ביוני האחרון, יצאנו לקטיף דובדבנים בקיבוץ "רמת רחל". היה כל כך חם באותו יום, כך שמילאנו את הקופסה וחזרנו למזגן... אחרי שהורדתי את התמונות, לא עמדתי בפיתוי, וגילפתי חותמת... ניסיתי משטח גומי חדש שרכשתי מ"אלי אקספרס" - אך לא מוצלח לצערי כמו הורוד של ספידי...!



***

בקבוצה ירולשמית עלה אתגר חותמות...איזה כייף! המטרה- לעלות יצירה שהמרכיב העיקרי בה הוא חותמת.
האתגר האמיתי שלי הוא להעביר את השעות החמות בבית, ללא שימוש במסכים...
גילפתי חותמות של X ו"רקמנו" לנו ככל העולה על הדמיון...

הפיצי, גם כשהוא לא במסך, חולם עליו כל הזמן...



 וגם למחרת המשכנו...



עידו חזר שבוע שעבר מהקייטנה עם ציור מקסים של חייזר. כל כך התלהבתי שחזר לצייר ומייד גילפנו את הפנים של החייזר. עידו התרגש מהחותמת החדשה ומיד ישב ליצור סדרה שלמה של חייזרים...



חופשה נעימה!
תמר

2 תגובות:

  1. פוסט מקסים, כמו כל הפוסטים שלך... תמיד יש את הערך המוסף :)
    ממש מרגש לראות איך החותמות מהוות עבור ילדייך מקור בלתי נדלה לרעיונות, עולם של דמיון ותעסוקה נפלאה.

    השבמחק